Sunday, November 7, 2010

cintaloveamor

baru perasan, entri2 sebelum ni penuh emosi,marah sana marah sini..blame the hormon k people..;p sekarang mood sangat baik,orang lain pulun nak exam tapi dak2 unimap, ley jamin punyer la, kat umah ke tengah berenang dalam banjir ke or even tengah tabahkan hati jadi survivor ke, hanya 20% je yang study dan daripada 20% tu 5% je yang studynyer lekat di kepala sampai final. siapa yang x setuju tu memang pembongak (penipu dalam bahasa n9) ;)




inilah mood saya sekarang,bunga-bunga. walaupun study baru secipot, walaupun terpaksa berebut2 naik lori pasir, walaupun terpaksa berasak-asak nak naik bus, tapi saya taw saya rasa bahagia ada abah, mak, akak2 kesayangan, anak2 buah yg cumil even dante n longtail si pengubat hati. dorangla yang buat saya rasa selamat.boleh tido ngan mak..heeee~




si jantung hati yang sangat baik, saya sayang kamu (alamak, jiwang la pulak..;p). dia pun selamat jugak.cumil kitaorang naik lori sama2..huhuhu...saya rindu dia, dah 120 jam x jumpa dia. sedih. ye, memang kami ngada-ngada nak jumpa selalu (",)



p/s: i love the quote above!

hugs n kissess...

No comments:

Post a Comment