Wednesday, March 7, 2012

Abang Ketul-Ketul

Assalamualaikum and hello everyone! =)

Post kali ni khas untuk jejaka-jejaka,abe-abe yang teringin nak badan berketul-ketul,tapi xtaw cmne. eh,jangan ingat perempuan je yang concern pasal berat badan taw. Sekarang ni lelaki pon nak handsome ala-ala Edward Cullen kan? Tapi, klu takde effort tengok la ape jadi dekat dia:


im always with team jacob! =)


Masalah obesity bukan sahaja melanda perempuan,lelaki pon tergolong jugak sebab lemak x memilih gender. Makin banyak makan,malas sume,makin bermaharajalela la lemak-lemak sekalian. Walaupun pada dasarnya,lelaki mempunyai metabolisma yang tinggi, tapi semakin meningkat umur lelaki tu,makin rendah la metabolisma nya. Maka berkampung la lemak-lemak sekalian di daerah perut.




Tahukah anda,lilitan perut yang besar menunjukkan yang anda ada masalah jantung?Jangan risau, sebab anda bukan lelaki pertama yang mengalami masalah mcm ni. Mereka pon pernah berada di tempat anda:








Cuma bezanya, mereka x hanya duduk dan mengeluh sambil gosok-gosok perut..hehehe..Herbalife la jawapannya! Herbalife x memilih gender, sesiapa pon boleh menikmati hidup yang sihat dengan cara yang simple and fun =)

Ni lah sifu saya! (",)


Before and after


Herbalife+Disiplin=ketul-ketul la bro! heeeeeeeeeee..=D




the hottest! Cam gigandet..*wink*


Saya akan jadi coach ketul-ketul anda =) Lose Weight Now Ask Me How!
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000089711547&ref=tn_tnmn
@ 019-3990158

No comments:

Post a Comment