Thursday, March 15, 2012

Dilema Muffin Top

Assalamualaikum

Adek,kakak,abang pakcik sekalian,meh meh,saya ada jual pil magik. ha,pil ni konpem la boleh kurus. akak boleh dapat badan kerengga,abang pulak badan macam aaron aziz.mesti x sabar-sabar kan nak tahu pil ape?

tadaaaaaaaaaaaaaaa!


magic x? hehehe..

Dalam hidup ni mana ada benda yang senang. Nak sihat,lagi la susah,tapi bukan x boleh buat kan.okayh, jom kita tengok kategori-kategori lemak-lemak degil di badan. ready?

1)

Muffin top. Nampak sedap kan muffin kat atas tu, dapat pulak kalau Starbucks punya banana choc muffin,memang meleleh la..huuuuuuuu..tapi, realitinya muffin tu jugak la yang akan menambah lebiham lemak di keliling pinggang.pernah x pakai jeans pastu lemak meleleh kat tepi? x ke macam muffin tu? ok,sila rasa pinggang anda sekarang =)

Adakah pinggang anda rupa begini?



Jika ya,sila minum Herbalife shake+tea mix,xjadi la meleleh pinggang anda =)


2)
Hayunan lengan.


Britney pun ada cellulite?

Please,dont feel bad about yourself. i repeat,yourself! not your body. ye,kita memang perlu sayang dan terima diri kita seadanya, tapi x bermakna kite terima obesity dan penyakit yang kita ada. Accept yourself,but not your fat.



Herbalife telah terbukti berjaya menurunkan berat belebihan kepada berat normal dengan cara yang sihat. dengan Herbalife xpayah:

1)xperlu skip makan!
2)xperlu makan pil/ubat yang belum tentu isi kandungan
3)xperlu tinggalkan makanan yang sedap(penting ni..huhuhu)
4)xperlu sakit ikat perut badan sume




Buatla pilihan terbaik untuk badan anda sebelum terlambat.



Kenapa perlu esok,kenapa perlu kemudian,kenapa perlu dilambatkan untuk jadi sihat? jangan sampai jadi cmni sudah..hehehehe




Lose Weight Now Ask me how!
fatima.m.thani@gmail.com/019-3990158

No comments:

Post a Comment